середа, 30 листопада 2011 р.

Тигрик

Моя іграшка називається Тигрик. Мені подарила Тітка Оксана з Італії на мій четвертий день народження. Раніше я брав його до себе в ліжко, бо боявся спати сам, але тепер я цього не роблю, адже я вже дорослий, але я всеодно його дуже люблю. Сам Тигрик плямистий з дуже великими ногами та маленькими очима. Він в мене постійно рвався і мама його підшивала, але коли мамі надоїло його весь час зашивати, це став робити я, адже я дуже турбуюся про нього. А ще я свого часу по необережності обпалив йому ліву ногу на пічці, я не навмисне залишив його там на ніч, а коли прокинувся, побачив, що його ліва нога вся чорна. А ще я вічно надивлюся шоу про реслінг і тренуюся на ньому, але він на мене не обіжається, бо знає, що я його дуже люблю.

Стрипа Марко, 4-б

Немає коментарів:

Дописати коментар