понеділок, 21 листопада 2011 р.

Відгадай!




Я живу у гаражі – перевожу вантажі,
Ще великий кузов маю, людям всім допомагаю.
Дрова я вожу, пісок. Іграшку на мій зразок
Он малий хлопчак повіз. Я звичайний _ _ _ _ .

Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини.
Її пестять, одягають,
Спати ввечорі вкладають.
І годують її смачно –
Дуже мамі вона вдячна!

Я в барлозі взимку спав,
Мед із вуликів збирав.
Бант на шию пов’язали,
І до іграшок поклали.
Вайлуватий та м’який.
Відгадай, хто я такий?

Плига, плига цілий день,
Через лаву, через пень,
Через кущ і через квіти.
Що за іграшка це, діти?

Я із гуми, надувна,
Як повітря я легка,
Міцно мотузок тримай
Та мене не відпускай!

Про мене казка є відома,
Я не люблю сидіти вдома,
Пригоди ждуть мене завжди –
Я не боюсь вогню, води.
Дисциплінований, слухняний,
Це я - _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _






Немає коментарів:

Дописати коментар