понеділок, 21 листопада 2011 р.

Улюблені іграшки 4-а

"Моя улюблена іграшка -ведмедик, якого я назвала Бубликом. Його мені подарували на день народження, коли мені виповнилось 10 років. Бублик світло-коричневого кольору, він великий. Коли я йду до школи, то прощаюся з ним. Ми разом спимо. Він сидить у мене на дивані і дуже сумує за мною. Коли я приходжу із школи, то зразу обнімаю його і його очі стають радісними. Я дуже люблю Бублика!"


Костів Софія

"Тато подарував мені ляльку Аню. Я люблю нею бавитися, бо вона красива. Аня невеличка на зріст. В неї красивий одяг і зачіска. У неї є така кнопка, на яку тиснеш і вона говорить до мене так, ніби я її мама. Я дуже люблю бавитись своєю найкращою іграшкою!"

Гарасим'як Юля



"У мене є слоник! Його подарувала мені хресна мама, коли мені було 4 рочки. Слоник сірого кольору і одягнений в білу сорочку. В нього пухнасті вуха і дуже довгий хобот. Коли мені не добре, він мене тішить. Я дуже люблю бавитись слоником. Коли я на нього дивлюся, тоді мені здається, що він рухається. Я його дуже люблю і буду шанувати."


Суходольська Юлія

"Мені баба Оля привезла з Італії коричневого ведмедика з пухнастими вушками, а в руках ведмедик тримає сердечко. Очі у ведмедика чорні, губи рожеві, круглий носик. До сердечка прив'язні ведмежата! Це моя найкраща іграшка в світі!"

Футрак Марія

1 коментар:

  1. Які цікаві розповіді! Видно, що ви з любов'ю ставитесь до своїх іграшок! Іграшки такі різні. Бажаю вам радості і успіхів!

    ВідповістиВидалити