середа, 23 листопада 2011 р.

"Кудряшка"

Фото: Масник Надія Василівна, класний керівник 4-а

Моя улюблена іграшка - песик "Кудряшка". Мені його подарували у 8 років. "Кудряшка" бежевого кольору, та тільки вушка і хвостик - світло-коричневого. Очка карі та маленькі. Мій песик завжди усміхнений та задоволений. Я люблю з ним спати та бавитись. Я його настільки люблю і шаную, що склала про нього вірш:

Є у мене іграшка:
Песик це гарненький.
Він найкращий мій дружок,
Не зовсім маленький.
Вушка довгенькі,
Очка маленькі,
Хвостик золотенький,
Спинка гладенька.
Подолаю з ним недуги.
Ми ж і з ним є друзі!


"Кудряшка" - моя найкраща іграшка, яку я пам'ятатиму все життя!

Ганевич Ольга , 4-а

1 коментар:

  1. Олечко, ти дуже творча дівчинка. Віршик у тебе чудовий. Нехай твій улюбленець і далі надихає на творчість, розвиває уяву та фантазії. Успіхів тобі!

    ВідповістиВидалити