неділя, 4 грудня 2011 р.

Мандрівниця Скреті


Одного літнього дня я побачила мультфільм "Льодовий період 3", де з'явилась нова героїня на ім'я Скреті. Ця білка зацікавила мене тим, що могла літати. В мультфільмі вона танцювала, хитрувала і в кінці - зникла. Вночі я довго не могла заснути і все думала, як продовжилась її історія. А тим часом, Скреті без зупинок бігла світ за очі. На другий день у мене промайнула думка, а може малюнок недомальований і історія продовжиться? Мандрівниця Скреті опинилась у дитячому магазині іграшок. Прогулюючись магазином я впізнала знайому білку і зрозуміла, куди вона зникла. Батьки підтримали моє захоплення акторкою і мандрівниця оселилась в моїй кімнаті. Я отримала нову подругу, а Скреті - домівку. Білочка часто захоплюється читанням моїх книг і спогадами про життя в льдовому періоді. Кінець.

Павлів Анастасія, 2-а

1 коментар:

  1. Анастасія! Чудова історія!! Я теж цю Білку дуже люблю, із захопленням дивилася на її пригоди, переглядаючи мультик. Як я рада, що Білка опинилась у тебе!

    ВідповістиВидалити