понеділок, 5 грудня 2011 р.

16 зайчиків Алінки



В кожної дитинки є найулюбленіша в світі іграшка. Ця іграшка найгарніша, найкраща і найдорожча для неї. Я - не виключення, але разом з тим, трішки Вас здивую... Від маленької я дуже люблю зайчиків! В мене їх 16! Я люблю їх всіх однаково. Кожний з них має своє ім'я. Найстарші - це Френя і Масяня, вони першими у мене з'явилися, коли мені було 2 рочки. Всі мої зайчики казкові. Коли я раніше ішла в садочок, а потім верталась, то бачила, що вони за цей час встигали вдома поприбирати, поскладати іграшки, сідали всі в рядочок і зустрічали мене. Інколи мені здається, що вони мені посміхаються і підмругують. Колір у них також різний - білий, жовтий, оранжевий, голубий, рожевий, коричневий. Очі в декого тверді пластмасові, а в декого вишиті кольоровими ниточками. Тулуб, голова і лапки у моїх зайчиків зроблені з матерії, в середині якої є паралон. Більші зайчики - це мами, а маленькі - їхні донечки. Колись я їх всіх возила в колясочці, а тепер вони вже стали більші і ходять до школи. Коли ми з мамою їдемо до школи, я беру з собою якогось зайчика і він мене чекає аж до кінця уроків. А ще я би дуже хотіла живого зайчика, або кролика, яких ми бачили в зоопарку, але в квартирі їм було б погано, і тому ми з мамою ходимо на базар, де мені дозволяють погладити кроликів за вушка.

Козирєва Аліна, 2-а

1 коментар:

  1. Яка краса!!! І як оригінально оформлена розповідь про зайчиків. Нам дуже сподобався цей допис про зайчиків, Аліна!!!

    ВідповістиВидалити