середу, 7 грудня 2011 р.

Мила, розумна і весела


Зайчик - це моя любима із всіх іграшок. Вона дуже мила, розумна і весела, а деколи буває сумна. Вона завжди любить гратися з дітьми. Деколи таке трапляється, що коли вона зі мною спить, то трішки поспить, а потім зістрибне на письмовий стіл, на підлогу і навіть під ковдру, а я її шукаю. Я дуже люблю свого іграшкового зайчика! Я завжди поруч.
А про справжніх зайців я знаю таке:
Мама-зайчиха народжує під кущем.
Будиночок, у якому живуть кролики називається крільчатником.
Кролики люблять моркву і капусту.

А тепер відгадайте загадку:
Влітку - сірий,
Взимку - білий,
Полохливий,
Несміливий,
Попсує в городі грядку -
Утікає без оглядки.
А собачий гавкіт вчує,
Так душа -
Відразу в п'ятки.
..?

Кузьмінська Тетяна, 3 клас

Немає коментарів:

Дописати коментар